Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik snap goed wat je bedoeld, maskeren die handel. Precies wat Arnold deed met zijn benen hahah (moet je voor de gein eens zeggen tegen een Arnold fan dat zijn benen stelselmatig achterliepen, krijg je ineens te horen dat dat toen niet belangrijk werd gevonden)
Maar je hebt gelijk. Maar ben nu al aan het focussen op de zwakke punten. Bij mij is dat rug en benen, taille gaat vanzelf oplossen, ben al van 96 cm naar 88-89 gegaan in een paar weken tijd, en alleen maar door de melk te schrappen hahaha
Ik heb het ff opgezocht, je bent 1.89 toch? ja, dan moet dat makkelijk lukken om op 110 te komen!
Arnold's benen liepen idd achter op de upperbody.
Je taille,....ik denk niet dat het met de melk te maken heeft. Denk dat het te maken heeft met flink vet verlies de afgelopen 1,5 jaar en verbetering van je trainingen en fatloss de laatste tijd omdat je nu makkelijker en beter vet verbrand.
Dat je dik wordt van melk is achterhaald. Uit betere onderzoeken bleek dat mensen die genoeg melk drinken juist beter vet afbreken dan die te weinig melk drinken. Oorzaak is o.a. de IGF1, MGF en de omega 3 en 6 vetzuren enz, wat in ruime mate aanwezig is in de melk.
ja, ben 1,89m/1,90 m en zware botten, (hahaha lol, zware botten) dus ik zit zo op de 110 droog, pfffff. Wordt wel een flinke klus evengoed. Moet nog wel even 10 tot 15 kilo droge massa aankomen in die tijd en wat procentjes vet verbranden.
Maar begin nu weer lekker in het juiste ritme te komen, dus komt goed.
We zijn trouwens wel in het topic/log van Hans bezig, lekker off-topic.
Vind je het erg Hans?
Je taille,....ik denk niet dat het met de melk te maken heeft. Denk dat het te maken heeft met flink vet verlies de afgelopen 1,5 jaar en verbetering van je trainingen en fatloss de laatste tijd omdat je nu makkelijker en beter vet verbrand.
Dat je dik wordt van melk is achterhaald. Uit betere onderzoeken bleek dat mensen die genoeg melk drinken juist beter vet afbreken dan die te weinig melk drinken. Oorzaak is o.a. de IGF1, MGF en de omega 3 en 6 vetzuren enz, wat in ruime mate aanwezig is in de melk.
ja, ben 1,89m/1,90 m en zware botten, (hahaha lol, zware botten) dus ik zit zo op de 110 droog, pfffff. Wordt wel een flinke klus evengoed. Moet nog wel even 10 tot 15 kilo droge massa aankomen in die tijd en wat procentjes vet verbranden.
Maar begin nu weer lekker in het juiste ritme te komen, dus komt goed.
We zijn trouwens wel in het topic/log van Hans bezig, lekker off-topic.
Vind je het erg Hans?
Nee Martin, ik heb een ander probleem: Lactose intolerantie. Je zag de abs gewoon op mijn buik zitten, maar het leek wel of ik een bierpens had wahahah, en natuurlijk, ik ben rond mijn middel ook flink wat vet kwijt, de huid moet ook nog strakker trekken, maar dat komt wel goed. Langzaamaan word de V-shape steeds beter!
Nee Martin, ik heb een ander probleem: Lactose intolerantie. Je zag de abs gewoon op mijn buik zitten, maar het leek wel of ik een bierpens had wahahah, en natuurlijk, ik ben rond mijn middel ook flink wat vet kwijt, de huid moet ook nog strakker trekken, maar dat komt wel goed. Langzaamaan word de V-shape steeds beter!
Heb jij geen logje Martin?
Okee, lactose intolerant, tja jammer (kl*te zelfs) maar goed er zijn nog wel een paar alternatieven voor melk.
Ik was wel een logje begonnen, maar dat staat wat stil. Zat een week vakantie tussen en wat last van pijntjes hier en daar dus was wat minder bezig.
Ga binnenkort weer wat verder met loggen.
Okee, lactose intolerant, tja jammer (kl*te zelfs) maar goed er zijn nog wel een paar alternatieven voor melk.
Ik was wel een logje begonnen, maar dat staat wat stil. Zat een week vakantie tussen en wat last van pijntjes hier en daar dus was wat minder bezig.
Ga binnenkort weer wat verder met loggen.
Kep nu lactose vrij melk... althans, er zit een goedje in dat de lactose splitst.
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Comment